۴ ساعت آموزش عملی + نقشه راه + تکنیکهای واقعی بازار ایران
هزینههای سنگین ساخت کارخانه، پیچیدگی تأمین تجهیزات، ریسکهای بالا و زمان طولانی راهاندازی خط تولید، امروز بسیاری از مدیران و کارآفرینان را از ورود به بازار بازمیدارد.
اما یک مسیر هوشمندانه وجود دارد:
تولید بدون کارخانه؛ مدل مدرن ساخت محصول برای برندهای چابک، کمهزینه و پرفروش.
راهبر نشست
استاد پویان قوی بیان
زمان برگزاری
25 آذرماه 1404
ساعت
از ساعت 16:30 تا 20
مکان
تالار شهروند اصفهان
هزینه
حضوری : 5,000,000 تومان ، آنلاین : 1,500,000 تومان
جناب آقای پویان قوی بیان
- عارضهیاب و مشاور کسب و کار
- مشاور باشگاه مشاوران اتاق بازرگانی
- مدیر دپارتمان مشاوره کسب و کار
معرفی دوره
در این نشست، یاد میگیرید چگونه بدون داشتن کارخانه، صاحب محصول، صاحب برند و صاحب فروش شوید.
با یک مسیر شفاف که در اکثر کسبوکارهای موفق دنیا (و بسیاری از برندهای ایرانی) استفاده میشود.در این جلسه ۴ ساعته، شرکتکنندگان بهصورت کامل و قدمبهقدم با مفاهیم، ابزارها و مسیر اجرای «تولید بدون کارخانه» آشنا میشوند.
تمام محتوای کارگاه بهصورت عملی، کاربردی و قابلاجرا در ایران طراحی شده است.امروز بیش از هر زمان دیگر:
- کارخانههای زیادی ظرفیت خالی دارند
- هزینههای تولید و راهاندازی کارخانه فوقالعاده بالاست
- زمانِ ورود به بازار حیاتی است
- فضای رقابتی به سمت صاحب برند بودن حرکت کرده
- بسیاری از مدیران به دنبال راههای کمسرمایه برای توسعه محصول هستند
بنابراین:
مدل تولید بدون کارخانه به یک راهکار استراتژیک رشد تبدیل شده است
اهداف نشست
در پایان این نشست، شرکتکننده:
- مسیر ایده تا تولید بدون کارخانه را کاملاً مسلط خواهد شد.
- مدلهای مختلف تولید (OEM/ODM/PL) و… را میشناسد.
- میتواند کارخانه مناسب را شناسایی و با آن مذاکره کند.
- میتواند یک قرارداد حرفهای و کمریسک تنظیم کند.
- قادر است هزینه تمامشده و سود محصول را محاسبه کند.
- روش ساخت برند و تمایز محصول را میآموزد.
- و میتواند کسبوکار محصولی خود را بدون داشتن کارخانه راهاندازی کند.
این نشست برای مدیران اجرا شده تا ایده را به محصول و محصول را به فروش تبدیل کنند.
مخاطبان نشست
این نشست دقیقاً مناسب چه کسانی است؟
- مدیران و صاحبان کسبوکار
- کارآفرینانی که میخواهند محصول جدید وارد بازار کنند
- صاحبین برندهای نوپا
- مدیران فروش، بازاریابی و توسعه محصول
- تولیدکنندگان با ظرفیت خالی کارخانه
- کسانی که سرمایه کم دارند اما میخواهند وارد دنیای محصول شوند
- فروشندگانی که میخواهند برند شخصی خودشان را داشته باشند
- فعالان صنایع غذایی، آرایشیبهداشتی، پوشاک و …
- علاقهمندان به ساخت برند در فضای رقابتی ایران
سرفصل:
- مدلهای مختلف تولید بدون کارخانه (OEM/ODM/PL)
- طراحی محصول اختصاصی (Product Brief)
- نقشه راه پیادهسازی برند بدون کارخانه
- قراردادهای تولید و مدیریت ریسکهای رایج
- محاسبه قیمت تمام شده و قیمتگذاری حرفهای
- ساخت برند محصول اختصاصی برای فروشگاههای آنلاین و اینستاگرامی
پس اگر میخواهید محصول خودتان را بدون ساختن کارخانه وارد بازار کنید،
این نشست دقیقاً برای شما طراحی شده است…
برای دریافت مشاوره اطلاعات خود را وارد کنید
برای اطلاعات بیشتر عدد 22 را به 30002134 پیامک کنید.